Ο ΠΟΠΑΥ ΚΑΙ Ο ΚYΡΙΟΣ JEFF KOONS (IN SERPANTINE) ΙΙ

Επειδή το όνομα του Τζεφ Κουνς (Geff Koons) δεν είναι πολύ γνωστό στους φίλους μας, θα προσθέσουμε κάποιες πληροφορίες, που προέρχονται από την ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ της Κυριακής. Η “Tate Modern” γκαλερί θα παρουσιάσει τον Οκρώβρη μια έκθεση με τον τίτλο “Pop Life.Art in material world”, ξεκινώντας από τον Άντι Γουόρχολ και φτάνοντας στις μέρες μας. Ο Κους είναι ίσως το διασημότερο εν ζωή πρόσωπο, μεταξύ των 20 που συμμετέχουν , λένε οι επιμελητές (Αλισον Τζιντζέρας και Μακ Μπανκόφσκι) : Στους νεότερους καλλιτέχνες, αποφασίσαμε να επιλέξουμε χαρακτηριστεκές δημιουργίες, ενδεικτικές για το πως κατάφεραν να πουλήσουν τον εαυτό τους ως περσόνες, να χρησιμοποιήσουν τεχνικές διαφήμισης, για να προωθήσουν τη δουλειά τους, για να φτιάξουν επιχειρηματικα μοντέλα. Οπως επεσήμανε και ο Γουόρχολ, η υψίστη μορφή τέχνης είναι να βγάλεις λεφτά και η καλύτερη φίρμα είναι ο εαυτός σου. Κάποιοι επίγονοί του τα κατάφεραν, επινόησαν τρόπους να μπορούν να συνδέσουν και σε επίπεδο αγοράς, την καλλιτεχνική τους προσωπικότητα και τα ίδια τους τα έργα.

Τα κουνελάκια, ακολουθούν τον  Jeff παντού, από Παρίσι μέχρι Λονδίνο
Τα κουνελάκια, ακολουθούν τον Jeff παντού, από Παρίσι μέχρι Λονδίνο

Συνεχίζουν “είναι σαφές ότι στη δεκαετία του 1960, αρκούσε κανείς να πάρει προϊόντα ή την εικόνα τους, και να κάνει κολάζ, σε ένα καλλιτεχνικό πλαίσιο.Αργότερα όμως βλέπουμε πως οι καλλιτέχνες έκαναν δικά τους τηλεοπτικά προγράμματα, δημιούργησαν επιχειρήσεις για να πουλάνε τα προϊόντα τους, δάνεισαν τις δημιουργίες τους η την υπογραφή τους, δε εμπορικές φίρμες, όπως ο Μουρακάμι, κατάργησαν τους μεσάζοντες, όπως ο Ντέμιεν Χερστ στην πρόσφατη δημοπρασία του.”
Ας μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα, ο “Αλκμάν” θα δώσει εικόνες από τη έκθεση της “Τate”, ας περιμένουμε.

Ο Τζεφ ποζάρει σε έργο του (από διαδίκτυο)
Ο Τζεφ ποζάρει σε έργο του (από διαδίκτυο)

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *