ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ

ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΗΝ «ΗΛΕΚΤΡΑ» ΤΟ 1939
Ο μοντερνισμός στην Ελλάδα είχε διαφορετική υποδοχή από τέχνη σε τέχνη. Οι μεγάλες αρνητικές αντιδράσεις παρατηρήθηκαν στην ποίηση, όπου οι πρώτοι υπερρεαλιστές έφτασαν να γίνουν νούμερα σε επιθεωρήσεις. Στη ζωγραφική υπήρξε γενικά συγκατάβαση και πολιτισμένη συμπεριφορά. Χαρακτηριστικό παράδειγμα ο ποιητής και ζωγράφος Νίκος Εγγονόπουλος. Στις πρώτες του συλλογές καθώς και στον ίδιο προσπάθησαν κάποιοι δημοσιογραφικοί κύκλοι, να δώσουν κωμικές διαστάσεις. Αντίθετα τα ζωγραφικά του έργα, ακραιφνώς νεωτερικά και αυτά, εκτιμήθηκαν από την αρχή και έγιναν αποδεκτά στις «Πανελλήνιες Εκθέσεις» του Ζαππείου. Αναγνώριση της ζωγραφικής του ικανότητας ήταν και η ανάθεση σ’ αυτόν από τη Μαρίκα Κοτοπούλη των σκηνικών της Ηλέκτρας.
Η αφίσα που φιλοτέχνησε ο Νίκος Εγγονόπουλος για την παράσταση που είχε σκηνοθετήσει ο Κάρολος Κουν.

Μια σκέψη σχετικά μέ το “ΣΚΗΝΟΓΡΑΦΟΣ Ο ΝΙΚΟΣ ΕΓΓΟΝΟΠΟΥΛΟΣ”

  1. Kαλωσορίζουμε τη Σοφία Λιλιμπάκη που ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μας να αφήσει το facebook για το κύρος του ΑΛΚΜΑΝ 😉 Και φυσικά να βοηθήσει να εμπλουτιστεί το περιεχόμενο!

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *